Reklamace
- Kupující je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou.
- V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného prodlení informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.
- Záruční doba na poskytované zboží je uvedena na obale zboží.
- V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:
- Stáhněte si reklamační list a vyplňte jej.
- Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu AMAPOLA, Boční 235, 793 65 Hlubočky
- nebo na e-mail info@amapolakosmetika.cz (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE).
- Kupující je povinen spolu s vadným výrobkem předložit fakturu a doklad o zaplacení.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácená peněžní částka. V případě vrácení peněžní částky má spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze v nejnižší nabízené výši, a to v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy.
- Vyřízení reklamace bude vyřízeno nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
- Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 15. 10. 2020.