Reklamace

  1. Kupující je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou.
  2. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného prodlení informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.
  3. Záruční doba na poskytované zboží je uvedena na obale zboží.
  4. V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:
    • Stáhněte si reklamační list a vyplňte jej.
    • Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu AMAPOLA, Boční 235, 793 65 Hlubočky
    • nebo na e-mail info@amapolakosmetika.cz (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE).
    • Kupující je povinen spolu s vadným výrobkem předložit fakturu a doklad o zaplacení.
  5. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácená peněžní částka. V případě vrácení peněžní částky má spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné pouze v nejnižší nabízené výši, a to v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy.
  6. Vyřízení reklamace bude vyřízeno nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
  7. Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 15. 10. 2020.

Malý rituál radosti v každém balíčku

Malý rituál radosti v každém balíčku

Každý balíček připravený s péčí, aby potěšil a překvapil.